Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності в Орлівській загальноосвітній школі І ступеня

30.11.2016 09:37

Вирішуючи поставлені завдання в Орлівській загальноосвітній школі І ступеня з 07.11 по 11.11 2016 року пройшов Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності. Сьогодні проблема безпеки розглядається, як базисна потреба людини, тому на школу покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.

Отож перед колективом нашої школи ми поставили такі завдання:

- підвищення ефективності навчально-виховної роботи з дітьми з питань - особистої безпеки та захисту життя;

- поглиблення теоретичних знань та закріплення практичних навичок щодо формування у учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя;

- пропагувати здоровий спосіб життя серед батьків та їх дітей;

- інтегрування родинного і суспільного виховання з проблеми безпеки життєдіяльності дитини.

В рамках цього тижня були проведенні такі заходи:

1. Оформлення стенду «Безпека нашого життя».

2. Бесіда «Цінність життя і здоров’я» для 3 класу.

3. Урок – гра «Подорож у світ безпеки» у 4 класах.

4. Зустріч з лікарем – педіатром Ткачук І. І. 3 – 4 класи.

5. Практичне заняття з основ безпеки життєдіяльності для 3 – 4 класів

(накладання пов’язки).

5. Конкурс малюнків «Добрий і злий сірничок» для 1 – 2 класів та «Безпека і ми» для 3 – 4 класів.

6. Перегляд мультфільму «Уроки обережності» для 1 класів.

         Під час проведення Тижня тематичним планом були передбачені теми, що висвітлюють основні правила поведінки: у побуті, при експлуатації побутових електроприладів, під час поведінки вдома наодинці, при виникненні пожежі в квартирі, під час грози, сильного вітру, шквалів, землетрусі, при виявленні розливу ртуті, при користуванні предметами побутової хімії та піротехнічними засобами, при виявленні маловідомих предметів, збиранні грибів та лікарських рослин.

         У більшості дітей є навички користування побутовими електроприладами (телевізорами, комп’ютерами, прасками, чайниками).

Всі учні початкових класів, без винятку знають номер телефонів пожежної частини (101), міліції (102), швидкої допомоги (103), аварійної служби газу (104),вміють користуватися ними у випадку необхідності. Свої дії діти закріплюють в дидактичних іграх та сюжетно-рольових іграх, всі ситуації супроводжуються розповіддю, показом, демонстрацією та поясненням вчителів про небезпеку та наслідки зневажливого поводження з ними.

         Також учні вчилися накладати стерильні пов’язки на руки у різних ситуаціях.

Педагоги піклуються про те, щоб перед учнями розкрився зміст дії, її ціль та засоби рішення, і по можливості пропонувати дітям самостійно шукати рішення поставлених завдань. Вчителі дуже ефективно попрацювали над тим, щоб діти засвоїли правила, чого не слід робити.

Впродовж тижня класними керівниками велася робота з батьками через: групове та індивідуальне консультування, інформаційні листи, залучення батьків до роботи школи з цього питання.