2 клас
Завдання на період з 06.04.20р.- 10.04.20р.
Українська мова та читання:ст. 70 - 74 -Опрацювати завдання та запитання на ст. 74.
Математика: ст.107 - 109. ЯДС: ст. 94- 99.
Завдання для роботи в зошитах з друкованою основою.
ЯДС - виконати завдання до ст.52.
Розвиток зв'язного мовлення (РЗМ) - завдання до ст. 51. Підручник (Хрестоматія) - перечитувати всі тексти.
Підручник: с.66-67 1.Читати комікс 2.Подивись та обери фразу 3.Шукати речення з коміксу 4.Читаємо С.68-69 Групи тварин Вивчаємо слова (документ) Виконуємо завдання в зошиті
Працюємо за документом 2 кл (завдання). Англійська мова
Заведи зошит!
Прочитай.
Запиши.
Ex.1(с.66-67)
Circle the words:( Обери слово, яке відповідає тексту комікса. Запиши)
(Пишемо напівдрукованими буквами)
1.Where’s the lake/frog?
2.Wait and swim/see.
3.Come/Run with me.
4.Are you Ok, rabbit/mouse?
Animal groups(Групи тварин)
С.68-69
Запам'ятай:
1.Mammals (мамлс) - Ссавці
2.Birds(бердс) - Птахи
3.Reptiles(рептайл) - Рептиліїї
4.Fish(фіш) - Риби
1.skin (скін) – шкіра
2.hair (хеа) - волосся
3.feathers(фезер) – пір'я
4.scales (скейлс) – луска
5. backbone (бекбоун) – хребет
they (зей) – Вони
have (хев) – мати
they have – зей хев –Вони мають
Впр.2(Письмово)
Write mammals/reptiles/birds/fish
Приклад: They have skin. (Вони мають шкіру) – reptiles
1.They have hair on their body. -
2.They have feathers. -
3.They have scales. –
ЧИТАЄМО
th[ð] – з
the
this
that
they
th [θ] – с
thin
thick
thanks
Українська мова та читання: ст. 65 - 69. -Вивчити службові слова. -Виконати самооцінювання з теми с. 69. Математика: ст. 101-106 (всі завдання). ЯДС: ст. 88-93.
Плани 2 класу
Українська мова
Тема |
Дата |
Уживання слів – назв дій у поетичних творах. Порівняння. Тарас Шевченко « Світає, край неба палає» (напам’ять). Порівняння малюнка і вірша.(с.63-64). |
18.03 |
Резервний урок. |
19.03 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. Списування. |
20.03 |
Слова – помічники. Складання словосполучень. (с.65-66). |
30.03 |
Слова – помічники. О. Орач « Хто де живе?». Доповнення речень. Написання списку своїх речей і їх призначення. (с.66- 67). |
31.03 |
Службові слова, чи слова – помічники. Складання розповіді про мандрівку дітей. Комікс (за Ж. Тібо) (с. 67- 69). |
01.04 |
Математика
Тема |
Дата |
Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (с.96). |
16.03 |
Ділення. Розв’язування задач (с.98) |
17.03 |
Зв'язок множення й ділення. Складання й розв’язування взаємопов’язаних задач (с.99). Самостійна робота. |
18.03 |
Я досліджую світ
Тема |
Дата |
Сучасний дитячий письменник Святослав Черній та його казка «Пригоди Хоботовичів .Як слони до України мандрували».( С. 76-77). |
|
« Знайомство з Хоботовичами » ( за твором Святослава Чернія « Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували»).(с.78). |
|
Що може рухатися? (с.79). |
|
Як рухається Земля? (с.80). |
|
Як мандрують птахи? Створення маски птахів із картону (с.81). |
|
« Підготовка до мандрівки» ( за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували»). (с.82). |
|
Навіщо люди подорожують? Створення ілюстрацій до вірша. (с. 83-84). |
|
Як можна подорожувати, не виходячи з дому?(с.85). |
|
Віртуальна мандрівка музеями України під відкритим небом. Виготовлення паперової писанки за поданою інструкцією.(с.86). |
|
Чому інформацію потрібно перевіряти? Прочитай комікс і поміркуй «Чи можна зрозуміти інших без слів?» (с.87). |
|