2 клас

Завдання на період з 06.04.20р.- 10.04.20р.

 Українська мова та читання:ст. 70 - 74 -Опрацювати завдання та запитання на ст. 74.

Математика: ст.107 - 109. ЯДС: ст. 94- 99.


 

Завдання для роботи в зошитах з друкованою основою.

ЯДС - виконати завдання до ст.52.

 Розвиток зв'язного мовлення (РЗМ) - завдання до ст. 51. Підручник (Хрестоматія) - перечитувати всі тексти.


 

Підручник: с.66-67 1.Читати комікс 2.Подивись та обери фразу 3.Шукати речення з коміксу 4.Читаємо С.68-69 Групи тварин Вивчаємо слова (документ) Виконуємо завдання в зошиті

 

Працюємо за документом 2 кл (завдання). Англійська мова

 Заведи зошит!

Прочитай.

Запиши.

Ex.1(с.66-67)

Circle the words:( Обери слово, яке відповідає тексту комікса. Запиши)

(Пишемо напівдрукованими буквами)

1.Where’s the lake/frog?

2.Wait and swim/see.

3.Come/Run with me.

4.Are you Ok, rabbit/mouse?

 

Animal groups(Групи тварин)
 
С.68-69
Запам'ятай:

1.Mammals (мамлс) - Ссавці

2.Birds(бердс) - Птахи

3.Reptiles(рептайл) - Рептиліїї

4.Fish(фіш) - Риби

 

1.skin (скін) – шкіра

2.hair (хеа) - волосся

3.feathers(фезер) – пір'я

4.scales (скейлс) – луска

5. backbone (бекбоун) – хребет

they (зей) – Вони

have (хев) – мати

they have – зей хев –Вони мають

 

Впр.2(Письмово)

Write mammals/reptiles/birds/fish

Приклад:    They have skin. (Вони мають шкіру) – reptiles

1.They have hair on their body. -

2.They have feathers. -

3.They have scales. –

ЧИТАЄМО

th[ð] – з

the

this

that

they

 

th [θ]с

thin

thick

thanks

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання на період з 30.03.20 - 03.04.20р. - 2 клас.
 

Українська мова та читання: ст. 65 - 69. -Вивчити службові слова. -Виконати самооцінювання з теми с. 69. Математика: ст. 101-106 (всі завдання). ЯДС: ст. 88-93.

                         

   Плани  2 класу

                          Українська мова

                             Тема

   Дата

Уживання слів – назв дій у поетичних творах. Порівняння. Тарас Шевченко « Світає, край неба палає» (напамять). Порівняння малюнка і вірша.(с.63-64).

18.03

Резервний урок.

19.03

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. Списування.

20.03

Слова – помічники. Складання словосполучень. (с.65-66).

30.03

Слова – помічники. О. Орач « Хто де живе?». Доповнення речень. Написання списку своїх речей і їх призначення. (с.66- 67).

31.03

Службові слова, чи слова – помічники. Складання розповіді про мандрівку дітей. Комікс (за Ж. Тібо) (с. 67- 69).

01.04

 

                                  Математика

                          Тема       

   Дата

Обчислення значень виразів. Розв’язування задач (с.96).

16.03

Ділення. Розв’язування задач  (с.98)

17.03

Зв'язок множення й ділення. Складання й розв’язування  взаємопов’язаних  задач  (с.99). Самостійна робота.

18.03

    

                             Я досліджую світ

                           Тема

    Дата

Сучасний дитячий письменник Святослав Черній та його казка «Пригоди Хоботовичів .Як слони до України мандрували».( С. 76-77).

 

« Знайомство з Хоботовичами »  ( за твором Святослава Чернія « Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували»).(с.78).

 

Що може рухатися? (с.79).

 

Як рухається Земля? (с.80).

 

Як мандрують птахи? Створення маски птахів із картону (с.81).

 

« Підготовка до мандрівки»  ( за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували»). (с.82).

 

Навіщо люди подорожують? Створення ілюстрацій до вірша. (с. 83-84).

 

Як можна подорожувати, не виходячи з дому?(с.85).

 

Віртуальна мандрівка музеями України під відкритим небом. Виготовлення паперової писанки за поданою інструкцією.(с.86).

 

Чому інформацію потрібно перевіряти? Прочитай

комікс і поміркуй «Чи можна зрозуміти інших без слів?»  (с.87).