4-Б клас

Плани 4-Б класу

Математика

Повторити таблицю ділення.
Виконати  № № 868 (усно), 869, 872, 874

876 (усно), 877, 879 ( 2 рівняння), 880, 883

884, 886 (2 вирази), 891, 892

894, 895 (усно), 897, 898, 900.

Літературне читання

Вивчити напам’ять перший абзац «Коник» Богдана Лепкого.

Прочитати ст. 129-135. Дати відповіді на запитання до  прочитаних творів (усно).

Українська мова

Опрацювати правила: с. 146,   147   148,  150. Виконати вправи    № 332, 333, 334,

337 (усно),338, 339,

341 (усно), 342, 343 ( одне завдання на вибір), 344.

Природознавство

Опрацювати параграфи: 36  Водойми України.

37. Озера і болота. Охорона водойм.

Знайти походження назви озера «Синевир».

 

ДЯКУЮ ЗА СПІВПРАЦЮ!!!!

БАЖАЮ УСПІХУ!!!

 

 

 

 

Коник Богдан Лепкий

Коник-цвіркун живе по всій Україні. Ця маленька комаха залежно від виду буває сірого чи зеленого кольору. Коли коник сидить на землі чи на травинці, то на його спині акуратно будиночком складені крильця. Коник має дві пари ніг. Передні ніжки тоненькі, слабкі, а задні – довгі і сильні. Коли комасі треба кудись перейти, коник не переповзав, бо це довго, а відштовхується від землі задніми лапками, у повітрі розкриває крильця і, мов планер, перестрибує-перелітає на нове місце.

На голові коника, мов антени, височіють тонкі довгі вусики, а рот увінчують гострі зуби – жувала, якими коник перекушує смачні зелені листочки чи стебельця трави.

Коник-стрибунець уміє досить голосно цвірінчати. Для того, щоб видобути доволі дзвінкий звук, коник піднімає свої крильця, на яких є щербинки, і починає терти одне крильце об друге. У коників-кобилок такі щербинки розміщені на передніх ніжках.

Тертям ніжкою об ніжку чи крильцем об крильце тваринки досить голосно “співають”. Цими оригінальними співами коники шукають собі друзів, показують суперникам, що місце зайняте.

На передніх досить волохатих ніжках уважний дослідник може розгледіти дві малесенькі дірочки. Виявляється, за допомогою цих дірочок коник може чути різноманітні звуки, адже це його вуха.

Коники дуже незвичайні представники нашої фауни. За ними цікаво спостерігати, адже ці комахи дуже схожі на прибульців з іншої планети.

Українська мова

Тема

Дата

Побудова речень з однорідними присудками. Спостереження за роллю дієслів у текстах розповідного та описового характеру. (Вправа 314 – 322)

13.03

Неозначена форма дієслова ( початкова форма) (Вправа 323 – 326)

16.03

Спостереження за вживанням дієслів неозначеної форми у приказках прислів’ях і порадах, інструкціях. Побудова порад, інструкцій.

18.03

 

Літературне читання

Тема

Дата

Куме. Я. Бжехва «Стонога» (переклад І. Світличного). Порівняння  творів. (Ст. 119-121)

13.03

Життя і творчість Остапа Вишні. Гумористичні оповідання. О. Вишня «Бекас». Життя і творчість Григора Тютюнника. Кумедний випадок із рибальського життя Г. Тютюнник «Біла мара». (Ст. 121 – 126)

17.03

Кумедний випадок із рибальського життя. Г.Тютюнник «Біла мара» (продоваження, розігрування сценки за твором). Поділ тексту на частини, складання плану.  (Ст. 126 – 128)

20.03

 

 

Математика

Тема

Дата

Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. (№ 831 – 838)

13.03

Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа . Множення на круглі числа: 1290 * 70. Задачі на пропорційне ділення. (№ 839 – 848)

16.03

Складання і розв’язування задач на пропорційне ділення. Розв’язування рівнянь та нерівностей. (№ 849 – 857)

18.03

Повторення ділення з остачею. Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. (№ 858 – 866)

20.03

                                                                                                           

Природознавство

Тема

Дата

Водойми України. Рівнини та гірські річки. Практична робота: позначення на контурній карті водойм України. (ст. 113 – 116)

12.03

Озера і болота. Штучні водойми. Охорона водойм. (Ст. 116 – 119)

17.03

Чорне море. Рослинний і тваринний світ Чорного моря. Охорона Чорного моря. (Ст. 119 – 124)

19.03